یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

مديرعامل مخابرات تهران مطرح کرد:

هزار فيش تلفن در نوبت اتصال/ جمع آوري خطوط PCM

صيدي

یکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۱:۰۰


مديرعامل شرکت مخابرات استان تهران با بيان اينکه واگذاري تلفن ثابت در تهران و البرز به روز شده است، گفت: تنها ?? هزار فيش تلفن بيش از يک ماه است که در نوبت اتصال قرار دارند.

وايمکس نيوز- عليرضا صيدي با تاکيد براينکه فيش تلفن ثابت چندين ماهه در نوبت اتصال در تهران و البرز وجود ندارد، اظهار داشت: تنها حدود 10 هزار شماره تلفن ثابت بيش از يک ماه در مراکز مخابراتي به ثبت رسيده که در انتظار اتصال هستند و مربوط به منطقه خاصي نمي شوند. 
وي با بيان اينکه براي سال 94 واگذاري تلفن ثابت در کل تهران و البرز به روز خواهد شد، ادامه داد: اين امر مستلزم تامين به موقع تجهيزات و حل مشکلات منابع مالي خواهد بود؛ به اين ترتيب هيچ درخواستي براي نصب تلفن ثابت يک ماه معطل نخواهد شد. 
مديرعامل شرکت مخابرات استان تهران در مورد برخي خطوط تلفن ثابت که بر بستر کافوي نوري – PCM – ايجاد شده اند و امکان اتصال خطوط اينترنت را به دليل قديمي بودن اين تکنولوژي ندارند نيز گفت: براي سال آينده مشکل خطوط تلفن ثابت PCM را در کشور حل خواهيم کرد. 
صيدي با تاکيد براينکه هم اکنون خطوط تلفني 4 درصد مشترکان مخابرات تهران و البرز، بر پايه PCM است افزود: جمع اوري خطوط PCM به ازاي هر خط، حدود 600 هزار تا يک ميليون تومان هزينه دربردارد و اين درحالي است که درآمد مخابرات به ازاي هر خط – آرپو- حدود 8 تومان برآورد مي شود؛ به همين دليل جمع آوري خطوط PCM و جايگزيني آن با خطوط مسي، هزينه بر است و بايد طبق برنامه زمان بندي به مرور انجام شود.
منبع: مهر

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو